בישראל 2020 נכון להיום יש מעל 65 חברות (יצרני רכב), לכל חברה יש כ- 10 דגמים שנמכרים בישראל ולכל דגם יש תת דגם (רמת אבזור, מנועים, גירים , כ”ס) ב-2500 תתי דגם כבר הפסקנו לספור …. וכל זה בשנה אחת, וכולל רק רכבים פרטיים (לא ג’יפים, ג’יפונים, מסחריות וטנדרים) – אז מה הפלא שאתם מבולבלים!
השרות הבסיסי שלנו הוא אפיון הצרכים של הלקוח ע”פ נתונים רבים כמו: למי הרכב מיועד, כמה ק”מ הרכב צפוי לנסוע בשנה, סוג הגיר, סוג הדלק וכו’.
מה חשוב ללקוח ברכב? בטיחות, אמינות, תחזוקה זולה, חסכון בדלק, עלויות ביטוחים ועוד…
רמת האבזור של הרכב: ריפודי עור, מערכת טא’ץ “12 , גג שמש פנורמי …..
נתונים כללים: שנה, ק”מ, יד, והאם הרכב למשל היה בליסינג לפני 5 ידיים?
ואת כל זה בתקציב של 25,000 ₪ שצברת בעבודה קשה שקל לשקל.
היועצים שלנו מכירים את כל הרכבים ורוב תתי הדגמים ואף ביצעו ברובם נסיעות מבחן כחדשים או כבני 20 .
אנו יודעים שמשנה לשנה יש שינויים ברכב מטעם היצרן, כך שאותו הרכב שהשכן שלכם המליץ עליו בשנת 2008 כבר עבר שינוי גרסה, ובשנה הנוכחית פחות אמין לעומת קודמו או מחליפו.
אנחנו יודעים להגיד לכם שלרכב מסוים יש בעיה ידועה בגיר, ושלא מומלץ להיכנס להרפתקה שבה כל הכסף שחסכתם יושב עכשיו על מרכב עם גלגלים.
או למשל – נאור, אבא טרי שהחליף את בקבוק הבירה למטרנה, ורכב עם 400 כ”ס כבר פחות מתאים לו כי הוא מחפש משהו יותר בטיחותי לכבוד הנסיכה החדשה בבית.
ומה לגבי רותי ? עכשיו צריך רכב שנכנסים בו 3 בוסטרים בעקבות הרחבת המשפחה עם התאומים המתוקים – אההה ושגם הבגאז’ יהיה גדול כדי להכניס עוד עגלה….
השרות כולל:
- מילוי שאלון אפיון צרכים.
- ניתוח התשובות של השאלון.
- ניתוב הלקוח ל- 4-6 תתי דגמים לפי תקציב
- לאחר מילוי שאלון, אפיון הצרכים, בדיקת התקציב ובחירת 3 מתוך 6 תתי דגמים – היועץ יתחיל לחרוש את הרשת, אתרי יד 2, פייסבוק, מגרשים ואתרי הטרייד-אין.
היועץ הולך לבדוק עבורך את הרכב (עד 3 רכבים). היועץ יגיע ביחד איתך או לבדו לפי בקשתך (לא לכולם
יש זמן…).
היועץ יבצע בדיקה חיצונית לאיתור תאונות, צביעת חלקי פח והחלפת חלקים.
לאחר מכן היועץ יבצע בדיקה פנימית לצורך הבנת מצב הרכב הכללי, תקלות, אבזור, מצב הריפודים והדשבורד (השמש הישראלית לא עושה חסד) ומערכות שמע.
בדיקה מכאנית כללית וביצוע נסיעת מבחן ברכב.
לאחר הבדיקה נסביר לכם על מצבו של הרכב וכדאיות הרכישה, וננהל עבורכם את המשא ומתן עם המוכר, ובמידת הצורך אף ניקח את הרכב למכון בדיקה מורשה.
שלב זה חשוב ויכול לחסוך לכם מאות ואלפי שקלים, מלקחת רכב לא תקין (שאתם הייתם מוצאים אותו ראוי) למכון בדיקה שיגיד לכם שהוא לא תקין, ובכלל לא בטוח ששווה לרכוש אותו.
חשוב לדעת – אין רכב תקין ב-100% (גם לרכב שיצא עכשיו מהיבואן יש נזילות שמן…) וזה מצוין לנו כרוכשים, כי זה קלף למשא ומתן המשכי.
לאחר הבדיקה נסכם את עלויות התיקונים (את רובם לא תמיד יש בכלל צורך לתקן)
היועץ בליווי של עו”ד, יבצעו בדיקות משפטיות לגבי הרכב (משכון , שיעבוד, חובות עבור דו”חות תנועה או כבישי אגרה) והכנת חוזה רכישה (ע”י עו”ד ולא משהו שמורידים מהאינטרנט, לשמירה על האינטרס שלך…)
במידה ונתבקש, אנו נבצע עבורך- איתך או בלעדיך- ולרוב בלי המתנה בתור בדואר, העברת בעלות מסודרת (מומלץ להיכנס לכתבה על העברת בעלות בדואר בלשונית “חדשות הרכב“) נתרגש ביחד על רכישת הרכב החדש ונשלח אותו לניקוי יסודי – כי גם רכב משומש הוא חדש עבורך! FAIR FOR YOU .