מכורים לריח הניילון ברכב חדש?
אתם חייבים להתחדש כל 3 שנים?
נגמרה אחריות היצרן על הרכב שלכם והגיע הזמן להתקדם?
בחברתנו יועצים אשר עבדו שנים בתפקידים בכירים, אצל יבואני הרכב הרשמיים והמקבילים (מנהלי אולמות תצוגה, מנהלי אזורים, מנהלי ציי רכב, מנהלי מכירות ארציים, וסמנכ”לים).
אנחנו מכירים אישית את הדרגים הבכירים היושבים כיום במשרדי חברות היבואנים, ויש לנו את היכולת להשפיע על המחיר והשרות שתקבלו.
לקוח שמגיע עם יועץ שלנו לרוב נפגש ישר עם מקבל ההחלטות, ולא עם נציג מכירות זוטר שרק רוצה להשיג עוד עסקה. לא שיש פסול בזה, רק שמבחינתנו האינטרס שלך קודם לשלו.
בפגישה שמתואמת דרכנו, אנו משתדלים שגם רכב נסיעות המבחן ימתין לך בהגיעך ולא לבזבז לך זמן יקר ותיאום יום חדש.
מה כולל השרות?
- פגישה עם יועץ אישי לבחירת הרכב והסוכנות.
- תיאום הגעה לאולם התצוגה עם יועץ ולרוב עם רכב נסיעות מבחן.
- בחירת רמת אבזור, מנוע וגיר המתאימים לך.
- ניהול משא ומתן עם נציג המכירות והדרגים הבכירים.
- ליווי בקידום סגירת העסקה והעברת ניירת ליבואן.
- בדיקת מימון.
- ביום קבלת הרכב- ליווי של היועץ האישי שלך במעמד מסירת הרכב.
- קפה ועוגה בביתך עם הרכב החדש והסבר אישי שוב על כל מערכות הרכב.
כיום יש לכל דגם ותת דגם רמות אבזור, שלל מנועים וכוחות סוס. וכשמגיעים לאולם תצוגה הכל נראה נקי ונוצץ ויש ריח משכר. אנחנו פה, ממש לידך, כדי שתקבל את ההחלטה הנכונה עבורך – ולא תרכוש ישר את היקר ביותר, שבדרך כלל הוא לא דווקא הטוב ביותר עבורך. וזה כבר שווה כמו עשרות אלפי שקלים.
יש כמה סודות (שנשמור אותם לפגישה שלך איתנו) שיבואני הרכב לא מספרים ללקוחות, ויש רכבים שלא מוצעים ללקוחות מזדמנים. “רכבי הזדמנות” יכולים לשדרג אותך או להוזיל את העסקה – אנו יודעים מה לבקש וממי.
סגרתם עסקה? מזל טוב ! ומה לגבי המלאי? “הספינה הקרובה תגיע עוד 4 חודשים” – אנחנו פה גם בשביל זה! נשתדל לקדם אותך ברשימת המלאי.
הרכב הגיע – איזו התרגשות, אבל אולי הוא נפגע בדרך שעברה עליו עד שהגיע אליכם: 3 חודשים בים, עשרות ידיים נהגו ברכב החדש שלכם עוד לפניכם, מתקין האיתוראן פירק חצי מהרכב רק כדי להכניס קודנית, ומה עם השריטה שהעלימו?! ליבואן הרכב יש את הזכות החוקית לא לדווח על ירידת ערך בסך 5%, ועד לאחרונה היה יכול לסרב להחליף לכם רכב עם ירידת ערך של 10% – אתם יכולים להרגיש יותר בטוח כשלצידכם נמצא יועץ עם עוד זוג עיניים מיומנות.
אבל רגע, אנחנו עוד בהתרגשות…. נציג מסירת הרכב מטעם היבואן יברך אתכם, ומיד יתחיל לתת את תורתו ולהסביר על כל מתג וחישן, איך המראות מתקפלות ומתי לא צריך להפעיל את הווישרים- רק דבר אחד, הוא כבר שכח שאתם מתרגשים וכל מה שמעניין אתכם, ומה שאתם רוצים עכשיו, זה סיבוב פוזה בשכונה ועוד 4 סיבובים מול הבית של השכן…
אנחנו מקבלים שיחות שעה אחרי שאתם כבר בבית, ורוצים לצאת לעוד סיבוב בשכונה – “תגיד: איך מניעים את הרכב?”, “למה הGPS לא עובד לי?” “איך סוגרים את הגג??? נכנס לי גשם…” זה בסדר. אנחנו נגיע מתי שמתחשק לכם, והריגוש כבר לא מבלבל… ונסביר שוב ובקשב רב, כיצד מתפעלים את כל הפונקציות שהנציג הסביר, אבל מי זוכר??